Byggemarked

Et komplet redesign af website og online shop. Vi havde stor fokus på at skabe synergi mellem onlinehandel og kundens fokus på deres fysiske forretningsmodel.

Jeg leverede

  1. Komplet resign af hele deres site og webshop.

  2. Designsystem bygget op fra bunden.

  3. Konceptudvikling på features som vareplacering og lagerstatus.

  4. Grundlæggende motiondesign tilpasset deres CVI.

Designudfordring

Kunden havde stor fokus på deres forretningsmodel, som i høj grad fokuserede på deres fysiske butikker, omend de stadig ønskede en webshop med moderat konvertering, især på de enkelte vare som de kun forhandler i deres webshop og ikke i deres fysiske butikker.

Løsningen

Løsningen blev et design som på flere områder gjorde webshoppen til en forlængelse af deres fysiske butikker, i stedet for en webshop som kun fokuserede på online handel.

Eksempelvis er tilgængeligheden i butikken vægtet lige så højt som onlinelageret i designet. Desuden er der lagt stor visuel vægt på varens placering i den fysiske butik. På den måde bliver hjemmesiden også et støttende værktøj til den fysiske handel.

Denne fokus gør sig også gældende ved brugen af deres huskeseddel, hvor vi igen anvendte varenes fysiske placering i designet, således at huskeseddelen blev et brugbart værktøj, i stedet for en statisk huskeseddel som ellers kun ville støtte onlinehandlen.

Kontakt

Om det er kaffe, et projekt eller blot simpel sparring, så står jeg altid til rådighed. Jeg kan kontaktes på +45 42 33 12 33, eller på mailen nedenfor.

p.kjr@icloud.com

Byggemarked

Et komplet redesign af website og online shop. Vi havde stor fokus på at skabe synergi mellem onlinehandel og kundens fokus på deres fysiske forretningsmodel.

Jeg leverede

  1. Komplet resign af hele deres site og webshop.

  2. Designsystem bygget op fra bunden.

  3. Konceptudvikling på features som vareplacering og lagerstatus.

  4. Grundlæggende motiondesign tilpasset deres CVI.

Designudfordring

Kunden havde stor fokus på deres forretningsmodel, som i høj grad fokuserede på deres fysiske butikker, omend de stadig ønskede en webshop med moderat konvertering, især på de enkelte vare som de kun forhandler i deres webshop og ikke i deres fysiske butikker.

Løsningen

Løsningen blev et design som på flere områder gjorde webshoppen til en forlængelse af deres fysiske butikker, i stedet for en webshop som kun fokuserede på online handel.

Eksempelvis er tilgængeligheden i butikken vægtet lige så højt som onlinelageret i designet. Desuden er der lagt stor visuel vægt på varens placering i den fysiske butik. På den måde bliver hjemmesiden også et støttende værktøj til den fysiske handel.

Denne fokus gør sig også gældende ved brugen af deres huskeseddel, hvor vi igen anvendte varenes fysiske placering i designet, således at huskeseddelen blev et brugbart værktøj, i stedet for en statisk huskeseddel som ellers kun ville støtte onlinehandlen.

Kontakt

Om det er kaffe, et projekt eller blot simpel sparring, så står jeg altid til rådighed. Jeg kan kontaktes på +45 42 33 12 33, eller på mailen nedenfor.

p.kjr@icloud.com

Byggemarked

Et komplet redesign af website og online shop. Vi havde stor fokus på at skabe synergi mellem onlinehandel og kundens fokus på deres fysiske forretningsmodel.

Jeg leverede

  1. Komplet resign af hele deres site og webshop.

  2. Designsystem bygget op fra bunden.

  3. Konceptudvikling på features som vareplacering og lagerstatus.

  4. Grundlæggende motiondesign tilpasset deres CVI.

Designudfordring

Kunden havde stor fokus på deres forretningsmodel, som i høj grad fokuserede på deres fysiske butikker, omend de stadig ønskede en webshop med moderat konvertering, især på de enkelte vare som de kun forhandler i deres webshop og ikke i deres fysiske butikker.

Løsningen

Løsningen blev et design som på flere områder gjorde webshoppen til en forlængelse af deres fysiske butikker, i stedet for en webshop som kun fokuserede på online handel.

Eksempelvis er tilgængeligheden i butikken vægtet lige så højt som onlinelageret i designet. Desuden er der lagt stor visuel vægt på varens placering i den fysiske butik. På den måde bliver hjemmesiden også et støttende værktøj til den fysiske handel.

Denne fokus gør sig også gældende ved brugen af deres huskeseddel, hvor vi igen anvendte varenes fysiske placering i designet, således at huskeseddelen blev et brugbart værktøj, i stedet for en statisk huskeseddel som ellers kun ville støtte onlinehandlen.

Kontakt

Om det er kaffe, et projekt eller blot simpel sparring, så står jeg altid til rådighed. Jeg kan kontaktes på +45 42 33 12 33, eller på mailen nedenfor.

p.kjr@icloud.com